🍪 NAJSLAĐIH 40% POPUSTA NA UŽINE I ČOKOLADICE 🍫
+ 30% NA OSTALO UZ KOD SRB30

Politika povraćaja je u skladu sa našim Uslovima i pravilima prodaje. Zadržavamo pravo na izmenu istih u bilo kom trenutku. Poslednja izmena uslova je izvršena 18/08/2014.


Kada primite dostavljeni artikl, u obavezi ste da ga proverite što je pre moguće i, svakako, pre upotrebe.

Molimo Vas da kontaktirate našu korisničku službu, kako biste dobili svoj jedinstveni broj pre nego da vratite neželjeni proizvod.


Imate pravo da se predomislite

Imate 14 dana vremena da otkažete Vašu narudžbinu, od dana kada ste preuzeli proizvod.

Vrlo je jednostavno: potrebno je da sledite korake navedene ispod.

Svi proizvodi moraju biti vraćeni nekorišćeni i originalno zapakovani, kao u trenutku dostave.

Molimo Vas da vodite računa o robi koju ste primili za vreme dok je isprobavate. Neželjena roba mora biti u prvobitnom stanju, sa svim etiketama i bez oštećenja.

Zbog higijenskih razloga, donje rublje nije moguće vratiti ili zameniti.


Pogrešni artikli

Iako su naši standardi za pakovanje i slanje proizvoda na visokom nivou, ponekad ipak dođe do greške. To nam nije uobičajena praksa, ali ćemo se potruditi da rešimo problem u najbržem mogućem roku. Kako biste dobili povraćaj novca ili zamenu proizvoda, morate vratiti artikl u istom stanju kao što je bio kada ste ga primili i to  u roku 14 dana od dana preuzimanja.


Oštećeni artikli i artikli sa greškom

Unapred Vam se izvinjavamo ukoliko ste primili oštećen proizvod. Znamo koliko to može biti razočaravajuće, te ćemo se potruditi da rešimo problem u najkraćem mogućem roku.

Ako mislite da proizvod koji ste primili ima grešku, molimo Vas da nas kontaktirate, kako bismo Vas uputili na dalje korake.

Naša politika povrćaja proizvoda sa greškom je u skladu sa Vašim zakonskim pravom.


Nepristigli artikli

Unapred Vam se izvinjavamo ukoliko niste primili naručeni proizvod. To nam nije uobičajena praksa i potrudićemo se da rešimo problem u najbržem mogućem roku.

Kako biste dobili povraćaj novca ili zamenu proizvoda, molimo Vas da nas obavestite o tome u roku od 21 dan od datuma kada ste primili email da je narudžbina poslata.


Vaša prava

Naša politika povraćaja ne utiče na Vaša prava. Za više informacija o vašim zakonskim pravima posetite zvaničnu stranicu Vlade Velike Britanije: www.direct.gov.uk ili kontaktirajte Consumer Direct, službenu organizaciju za zaštitu potrošača na broj telefona +44 8454 04 05 06.


Kako izvršiti povraćaj

Kontaktirajte nas putem Vašeg naloga ili nas pozovite na broj telefona +44 845 094 9889.

Prilikom kontaktiranja naše službe za korisničku podršku obavezno navedite broj narudžbe, artikl koji vraćate i razlog povraćaja. Mi ćemo vam poslati jedinstveni broj (šifru) za povraćaj, kao i adresu na koju treba da pošaljete proizvod.

Molimo Vas da dobro zapakujete proizvod i ostavite unutar paketa broj narudžbie, Vaše ime, prezime i adresu.

Molimo pribavite dokaz o slanju od kurirske službe kada šaljete proizvod nama, jer u protivnom, ako se paket izgubi, nećemo biti u mogućnosti da Vam refundiramo troškove ili zamenimo proizvod.

Ukoliko želite da zamenite artikal koji u je međuvremenu postao nedostupan, vratićemo Vam iznos koji ste uplatili na Vašu kreditnu ili debitnu karticu/Paypal račun koji ste koristili prilikom plaćanja.

Svaki artikl koji ste primili i nakon toga vraćate je Vaša odgovornost sve dok ne stigne u naš magacin, te Vas molimo da osigurate vraćanje artikla kurirskom službom koja nudi osiguranje u slučaju gubitka ili oštećenja robe.


Dalji koraci

Svi vraćeni artikli se proveravaju. Ako imate pravo na povraćaj novca, refundiraćemo iznos artikla (uključujući troškove dostave).

Povraćaji se obično obrađuju u roku od 7 radnih dana od prijema otkazane narudžbine, a najkasnije u roku od 30 dana.

Refundiraćemo celokupan iznos na Vašu kreditna ili debitnu kartica/Paypal račun koji ste koristili prilikom plaćanja.


Povraćaj zamenskih artikala

Ukoliko je proizvod koji ste primili imao grešku, a mi smo vam poslali zamenski artikl, imate pravo otkazati isti u roku od 7 dana od datuma preuzimanja i umesto njega dobiti povraćaj novca.


Cena povraćaja

Nadoknadićemo troškove povraćaja artikala samo ako:

  • mi pošaljemo pogrešan artikl; ili
  • artikl je oštećen ili neispravan; ili
  • Vi vraćate zamenjeni artikl koji ne želite da zadržite.

Nećemo nadoknaditi troškove povraćaja ako je artikl ispravan. Troškovi povraćaja artikla zavise od samog artikla i biće Vam saopšteno da li će isti biti pokriveni sa naše strane nakon završene provere artikla.


Žalbe

Izvinjavamo se ukoliko niste zadovoljni načinom na koji smo rešili povraćaj ili zamenu bilo kojeg artikla. Budući dauvek nastojimo da rešimo nesporazume, molimo Vas da kontaktirate našu korisničku podršku na broj telefona +44 845 094 9889, ili pismenim putem na sledeću adresu Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.